miércoles, 30 de octubre de 2013

MODA

Hui vaig parlaré de les meues aficcions , una de les que mes m'agrada:  la fotografia, per exemple com combinar la roba,com maquillar-me, com ressalten més els colors ... i ací us deixe una fotografia meua perquè la vegeu , espere que us agrade.
Este día vaig decidir posar-me esta brusa de color beix amb flors roges.. amb unes malles negres i unes cunyes beige que peguen amb la brusa, havia quedat amb una amica per anar a ferme fotos pels camps verds plem d'arbres , camins i coses molt boniques.Vaig pensar en aquesta roba perquè crec que destacaria amb els paissatges.Vaig anar a una hora on el sol no s'havia amagat ja que en les fotos, pero al meu punt de vista s'aprecien més els colors i els gestos de la cara amb llum del dia, mès que per la nit ja que per la nit  has d'usar efectes de la càmera com el flash i a vegades ixen els ulls rojos i no m'agrada!  
En aquesta foto el que vull expressar és aquest sentiment d'alegria que em causa fer aquest tipus de coses.


1 comentario:

  1. És una foto "xula", adequada al comentari. Segur que podeu fer trobar moltes idees per al futur.
    Ànims

    ResponderEliminar